Search Metrics

2 reviews Schrijf een review
SEO tools

Search Metrics

Search Metrics is een alles omvattende web based SEO tool met name geschikt voor grotere bedrijven/agencies. Het bedrijf is in meer dan 50 landen actief, internationale websites kunnen dus ook worden ingevoerd. Alle denkbare SEO features kun je uitvoeren met de software van Search Metrics. Denk aan on-page set analyses, (backlink) analyses en concurrentieonderzoek. Op deze manier kunnen bedrijven strategieën vormen om met bepaalde zoekwoorden hoger te scoren in de zoekresultaten van Google.

Product Overzicht

Prijs vanaf:

€0,00 /maand

Gratis trial:

Platformen:

chrome logo explorer logo safari logo

Instructies:

Webinars, Academy, Podcast, Handboek

Klantenservice:

Email, Helpdesk

Fucties & Mogelijkheden

SEO tools

+
  • (Back)Link Analyse
  • Concurrentie Analyse
  • Content Management
  • Dashboard
  • Google Analytics Integratie
  • Keyword Tracking
  • Locatiegebonden/Landen
  • Meerdere Websites
  • Mobile Search Tracking
  • On-Page Analyse
  • Rank Tracking
  • Rapportages
  • Social Media Analyse
  • Verschillende Gebruikers

Search Metrics reviews

Ervaring met Search Metrics? Deel hier jouw ervaring met andere en laat weten wat ze van deze software kunnen verwachten.

Review ribbon

Schrijf zelf een review!

Deel jouw ervaring en laat andere weten wat ze kunnen verwachten van deze software!

Geef een score

Wat vind je goed?

Klantenservice
Uitbreidingsmoglijkheden
Externe koppelingen
Gebruiksgemak
Kosten

Wat vind je minder goed?

Klantenservice
Uitbreidingsmoglijkheden
Externe koppelingen
Gebruiksgemak
Kosten
Yellow star Yellow star Yellow star Yellow star Yellow star
17/03/20
Circle person

Geavanceerd en effectieve seo software

Door: Ben Harper

Gepaste oplossingen voor ons seo beleid en onze klanten. Een zeer kundige klantenservice die altijd paraat staat. De software beschikt over geavanceerde up-to-date technologie.

Green plus
Uitbreidingsmoglijkheden
Green plus
Externe koppelingen
Green plus
Gebruiksgemak

Red minus
Kosten
Business man

Vind andere aanbieders van deze productcategories

Vergelijkbare aanbieders

Voor wie is Search Metrics?

Search Metrics is bedoeld voor de grotere bedrijven of agencies. Met name voor bedrijven die gespecialiseerd zijn in zoekmachine optimalisatie. Zij kunnen met behulp van deze geavanceerde software inzichten krijgen om een betere positie in de zoekmachine te kunnen veroveren.

Wat is er mogelijk met Search Metrics?

Deze SEO tool biedt zijn services zowel compleet aan, namelijk de ‘Search Metrics Suite’. Mocht er maar één specifiek onderdeel als bijvoorbeeld content marketing benodigd zijn, dan kan hier ook voor worden gekozen. De prijzen hiervan zijn onduidelijk, deze worden afgestemd met de nieuwe gebruiker om een prijs op maat te krijgen. Hieronder wordt kort beschreven welke features Search Metrics aanbiedt.

De Research Cloud

Met de Research Cloud kun je websites analyseren op basis van rankings en vindbaarheid per land. Tevens kun je op deze manier nauwkeurig de concurrentie websites analyseren en op basis hiervan een strategie vormen om beter te scoren. Search Metrics biedt ook geavanceerde suggestie tools voor betere content. Zo kun je bijvoorbeeld een completer verhaal met meer verschillende keywords schrijven met hogere rankings in Google als gevolg.

Content Experience

De hulpmiddelen die Search Metrics biedt op het gebied van content vorming is award-winning en ver geavanceerd. Zo is er een Microsoft Word Add-in die helpt met het schrijven en het compleet maken van de benodigde keywords op zeer specifieke topics.

Search Experience

Posities in Google worden nauw in de gaten gehouden en dagelijks gerapporteerd. Met de SEO software van Search Metrics kun je audits uitvoeren en een zogenaamde ‘gap analysis’ maken. Dit is een geautomatiseerde suggestie feature voor zoekwoorden die van belang kunnen zijn voor jouw website.

Site Experience (On-page analyse)

Hou alle pagina’s in de gaten met de ‘site experience’ feature. Je kunt zelf websites crawlen en geautomatiseerd opzoek gaan naar fouten in de website, zoals een gebroken link. Ook kun je de snelheid van jouw webpagina analyseren om inzicht te krijgen waar er geoptimaliseerd kan worden.